Eka postaus uudessa blogikodissa

February 1, 2015

Ensin ajattelin, että helmikuun alkuun on ikuisuus. Totuus on kuitenkin se, että tammikuu kiisi nopeammin kuin koskaan ja helmikuu pääsi yllättämään. Heräsin tammikuun viimeiseen päivään tajuten, että läppärini on hajonnut yön aikana. Vaikeuksien kautta voittoon, on ollut lauantain mottoni. Ja onkin eräänlainen työvoitto, että nyt luette tätä postaustani täällä Bellan puolella.

Vaikka kaikki ei mennyt kuten strömsössä, joka on valitettavan yleistä minulle, niin olen älyttömän onnellinen tästä uudesta blogikodistani. Eli terve vaan kaikille, nimeni on Reetta!

winter14

Kuka sitten oikein olen? Olen se tyttö, joka ei oikein koskaan tiennyt, että mikä minusta tulee isona. Lukion jälkeen menin vaan töihin ja kun olin 21, irtisanouduin vakituisesta työstäni ja perustin oman kauneudenalan yritykseni, sillä tiellä olen edelleen. Henkkarien mukaan ikää olisi kertynyt jo 27, mutta olen vähän sellainen forever 21 -tyyppi. Asun Salossa ihanan miesystäväni, Tomin, kanssa.

Blogin kirjoittamisen aloitin kolme vuotta sitten. En oikein edes tiennyt, että mitä bloggaaminen tarkoittaa, mutta kun alun haparoinnin jälkeen sain blogimaailmasta kiinni niin se olikin sitten menoa. Vapaus tehdä juuri sitä mikä itseä kiehtoo on koukuttavaa. Olen aina ollut kiinnostunut muodista ja blogin myötä tunnen löytäneeni viimein tyylini ja rohkeuden pukeutua juuri niin kuin haluan.

syksy2

Laadukkaat asukuvat ovat blogini kantava voima, mutta Life is Beautiful sisältää paljon muutakin. Inspiroidun helposti kokeilemaan uusia juttuja niin muotiin kuin kauneuteenkin liittyen. Tulossa onkin postausta mm. kulmakarvojen tuuhennuksesta, joka on viimein rantautunut Jenkkilästä Suomeenkin.

Olen parantumaton höpöttelijä ja nautin kirjoittamisesta. Ystävät ovat minulle kultaakin kalliimpia ja heidän ansiostaan tämä blogikin on olemassa.

Kuka sinä olet siellä ruudun toisella puolella? Ihanaa, että olet siellä ja toivottavasti poikkeat toistekin! :)

Mukavaa sunnuntaita ja helmikuun ensimmäistä kaikille! <3

Ps. Mitäs tykkäätte blogini uudesta ulkoasusta?

kesä14

 

 

 

 

 

 

30 comments:

  1. Onnea uudesta blogikodista! <3 Ja voii että mitä ihania asuja!! <3

    ReplyDelete
  2. Onnea uudesta blogikodista! <3 Ihanaa kun pääsit muuttakaan :)

    ReplyDelete
  3. Heei Reetta! :) Mä en oo yhtään ehtinyt kommentoimaan blogeja ja oikeen harmitti kun unohtu sulle vanhan blogin puolelle kommentoida onnittelut (oon lukenut vaan kännykällä postauksia..). Ja nyt oletkin jo täällä! Mutta siis ihan mielettömästi onnea tästä sun uudesta blogikodista, vaikuttaa niin hyvältä! Ulkoasukin on sun tyyliin sopiva, kivan simppeli ja tyylikäs. Mä en tosin tykkää tosta paskin kirppislöytö-bannerista, mutta tuskin se siinä pitkään on :D

    ReplyDelete
  4. Kiitos ihana Anni ja mahtavaa nähdä sinut täällä! <3

    ReplyDelete
  5. Kiitos Satu ja ihanaa, että löysit tännekin! <3

    ReplyDelete
  6. Kiitos Enni ja kiva kun löysit tiesi tänne! <3

    ReplyDelete
  7. No mutta ihana, että löysit tänne! <3
    Kiitos superisti ja itsekin olen niin tyytyväinen tähän uuteen ulkoasuun! :)
    Haha, mä kun aattelin että toi ois just sun juttu! :D

    ReplyDelete
  8. Kiitos kovasti Riikka! <3
    En olisi voinut parempaan jengiin päästä. :)

    ReplyDelete
  9. Aivan mielettömän mahtavaa!
    Isot onnittelut. Blogi on huimasti kehittynyt vuosien varrella ja on ollut ihanaa olla seuraamassa Life Is Beautifulia sen alkutaipaleista saakka. ONNEA! :)

    ReplyDelete
  10. Jee, hyvältä näyttää!! Tervetuloa <3

    ReplyDelete
  11. Noniin, täällähän näyttää tosi hyvältä! :) Hurjasti onnea vielä, tää on hieno juttu<3

    ReplyDelete
  12. Voi mitä asuja! Niin ihania :) tulee kauhee inspiraatio itelleki laittaa jotain erilaisempaa ku tavallisesti, täytyy ehkäpä huomenna käydä tutkimassa jos kaupoista lähtis mukaan uusia löytöjä ;)

    ReplyDelete
  13. Voi kiitos Diina! <3
    Totta, sä oot kyllä ollut mukana tsemppaamassa alusta asti, kiitos siitä! <3

    ReplyDelete
  14. Jee, kiitos superisti ja ihana olla täällä! <3

    ReplyDelete
  15. Ihanaa, että löysit tiesi tänne, kiitos kovasti Juulia! <3

    ReplyDelete
  16. Oi, ihana kuulla, kiitos Pihla! <3
    Toivottavasti teet hyviä löytöjä! ;)

    ReplyDelete
  17. Oikeen hyvältä näyttää <3

    ReplyDelete
  18. Onnea uuteen blogikotiin! <3 Ja tää uusi ulkoasu on aivan ihana! :)

    ReplyDelete
  19. Kiitos Milka, ihana olla täällä! <3

    ReplyDelete
  20. Voi kiitos Pinja ja ihana, että löysit tiesi tänne! <3

    ReplyDelete
  21. Kiitos kovasti Essi, ihana olla täällä! <3

    ReplyDelete

« »
Instagram @Reetta_e





Layout by Julia E / Header by Mari H.

Powered by Blogger.