London Fashion Week

March 1, 2014

Palataanpa hetkeksi Lontooseen ja suunnataan tällä kertaa Somerset Houselle - LFW pääpaikalle.
Olen aina ollut kiinnostunut muodista ja tilannut muotiin keskittyviä lehtiä lähestulkoon viimeiset 15 vuotta.
Kun saavuin Somerset Houselle tuntui kuin olisin ollut siellä ennenkin. Olinhan nähnyt alueen niin monesti lehdissä. Ihaillut ihmisten tyylikkäitä asukokonaisuuksia ja miettinyt - vähänkö olisi hienoa päästä tuonne joskus itsekin.

Kaikki tässä postauksessa olevat kuvat on otettu Somerset Housen alueella. En voi kuvailla sitä fiilistä kun Christopher Raeburnin AW14 näytös pyörähti käyntiin. Kaikki sujui niin saumattomasti ja salamanvalot välkkyivät. Olin niin onnellinen siitä hetkestä.
Tämä oli kyllä niin upea kokemus, olen kiitollinen, että arpaonni suosi juuri minua. <3




















Näytöksen jälkeen vaihdoin korkkarit jalkaan ja annoin Heidin ikuistaa asuni muotiviikoilla. Olen saanut asustani niin paljon kiitosta ja ihania kommentteja, että pakko kiittä teitä vielä näin yhteisestikin: KIITOS! <3
Asukuvien jälkeen otimme voittoon kuuluneista passeista kaiken irti ja kiersimme showroom alueen läpi. Silmänruokaa, sitä showroomeilla riitti.
























 Kuvat: Heidi Tuominen Käsittely: Murat Mutlu

Mitäs tykkäsitte tästä pienestä matkasta Lontoon muotiviikoille kuvien muodossa?

10 comments:

  1. Oi vitsi, varmasti ihan mahtava kokemus! Munkin unelmana on joskus päästä muotiviikoille ihan paikan päälle ihastelemaan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Unelmista kannattaa pitää kiinni, joskus ne saattaa toteutuakin. :)

      Delete
  2. Oi, ihana postaus ja ihana sinä! Nyt tuntuu kun ois itekin ollut tuolla paikanpäällä. ;) Oli varmasti ihan mahtava kokemus, tuonne kun joskus pääsisi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Rosamaria. :) Hyvä että postaus vei sinut mestoille, heh! :D

      Delete
  3. Niin makeita noi kaks vipaa portaikkokuvaa!

    ReplyDelete
  4. Ihania kuvia! Ja niissä mm. ihania laukkuja... Ja sulla oli tosiaan tosi ihana asu siellä :)

    ReplyDelete
  5. Voi että mä olen kade. NIIIIIN kade :D :D

    ReplyDelete

« »
Instagram @Reetta_e





Layout by Julia E / Header by Mari H.

Powered by Blogger.