Ihana yllätys pelasti viikon

October 28, 2012

Tämä viikko ei jotenkaan ole ollut ihan mun juttu. Ei siitä sen enempää, mutta jokainen tietää, että kun on sellainen fiilis niin pienikin positiivinen asia tuntuu ekstrasuurelle.

Pääsin kokemaan tämän fiiliksen perjantaina. Liukastelin kesärenkailla kotiin, joo klassinen: "talvi yllätti autoilijat", vitsi osui omalle kohdalle tällä kertaa. Mutta pääsin kuin pääsinkin kotiin asti ja kylmissäni raahauduin vielä postilaatikolle. Siellä odotti paksu ruskea kuplakuori nimelläni varustettuna.
Ihmettelin, että mikä ihmeen kuori se voi olla, koska en ole tilannut mitään. Teki mieli avata kuori samantien, mutta koska oli niin kylmä en halunnut luopua lapasistani.
Kun sitten sain sisällä kuoren auki olin enemmän kuin ihmeissäni - minä olin voittanut jotain!
En koskaan voita mitään ja siksi en oikein enää jaksa mihinkään kisoihin osallistuakaan.
Olen kuitenkin kovasti innostunut uudesta Costume-lehdestä ja sen sivuilla tai facebook-ryhmässä on johonkin kisaan joskus tullut osallistua.

Tällä kertaa se tuotti tulosta ja olin voittanut ihanan Gucci Premiere hajuveden. Tämä oli selkeä merkki siitä, että Costume todellakin on lehti minua varten! <3

Tässä vähän kuvia aiheeseen liittyen:






Mikä parasta, tämän tuoksun keulakuvaksi on valittu Gossip girlistä tuttu Blake Lively. Hän on mielestäni älyttömän kaunis ja tyylikäs nainen. Olemme syntyneet samana vuonna, ikäeroa on vain kymmenen päivää.

Olen Guccin tuoksuja joskus käyttänytkin. Muistaakseni Gucci by Flora on ollut yksi suosikeistani. Viimeisen parin vuoden ajan olen ollut koukussa Marc Jacobsin tuoksuihin. Nyt aion kuitenkin ottaa tämän uuden tuoksun käyttöön Marcin rinnalle ja siirtyä väliaiksesti Gucci-naiseksi.

Tämä tuoksu sopii mielestäni erittäin hyvin juuri talveen. Sen vahva tuoksu saa olon tuntumaan lämpöiseltä. Jos siis olet miettinyt hankkivasi jonkun uuden tuoksu, suosittelen ehdottomasti testaamaan tämän.  
Tai mikä parasta, toivo sitä joulupukilta!

No comments:

Post a Comment

« »
Instagram @Reetta_e





Layout by Julia E / Header by Mari H.

Powered by Blogger.